אודות מכון המחקר
החסידות המאוחרת נתפסה והוצגה במחקר כתנועה של התמסדות והתקבעות שאיבדה את הרנסנס החסידי הראשוני, ואף התנוונה. לאחרונה חלו שינויים במחקר והוצגו שיטות וגישות יותר מורכבות שמוצאות מאפיינים ייחודים לחסידות המאוחרת.
מרצה בחוג לחינוך בנושאים הקשורים למחשבת החינוך היהודי ובתוכנית "לפני ולפנים" של התואר השני במכללה האקדמית הרצוג. חוקרת חסידות. בוגרת החוג למחשבת ישראל, מוסמך במחשבת החינוך וד"ר בחינוך יהודי, באוניברסיטה העברית בירושלים. עבודת הדוקטורט שלה 'הסיפור החסידי: בין מורה לתלמיד' ומחקריה הנוספים עוסקים בסיפור החסידי בעיקר מהיבטים חינוכיים.
החסידות המאוחרת נתפסה והוצגה במחקר כתנועה של התמסדות והתקבעות שאיבדה את הרנסנס החסידי הראשוני, ואף התנוונה. לאחרונה חלו שינויים במחקר והוצגו שיטות וגישות יותר מורכבות שמוצאות מאפיינים ייחודים לחסידות המאוחרת.