אודות מכון המחקר
החסידות המאוחרת נתפסה והוצגה במחקר כתנועה של התמסדות והתקבעות שאיבדה את הרנסנס החסידי הראשוני, ואף התנוונה. לאחרונה חלו שינויים במחקר והוצגו שיטות וגישות יותר מורכבות שמוצאות מאפיינים ייחודים לחסידות המאוחרת.
ר' יעקב – אחד משלושת הבנים של ר' אברהם יהושע העשל מסקווירה – היה החתן של ר' מוט'ל מקארשאוו וגר בקרשאוו.
אשתו הייתה מרשעת גדולה ומיררה את חייו 'עד מוות.' זו הייתה אחת הסיבות לכך שהוא תמיד נסע – מסכן, הוא היה נווד גדול.
בווסליבקה קוראים לו הרבי של פורים מכיוון שהוא תמיד היה שם בפורים.
הענווה והאדיקות שלו היו שם דבר.
מספרים שאפילו בזמן שהוא הלך למקווה, לפני שהוא היה טובל הוא עדיין לבש את הכיפה והוריד אותה רק כשהוא ממש טבל.
י.פ.
אברהם מאנוטא
חסיד מסקווירה
R. Jacob, one of the three sons of R. Abraham Joshua Heschel Skverer, was the son-in-law of R. Motel Karshover and he lived in Karshov.
His wife was a shrew and made his life miserable.
This was one of the reasons he constantly traveled – alas, a great wanderer.
In Vasylivka they called him the Purim Rebbe because he was always there for Purim. His humility and piety were renowned.
It was said that even when he went to the Mikvah, before immersing he would still wear his yarmulke and only took it off when he immersed.
I.F.
Abraham Manuta
Skverer Hasid
ר' יעקב'נו קארשעווער – איינער פון די דריי זין פון ר' אברהם יהושע {הישעל} [העשל] סקווערער – איז געווען דער איידעם [פון] ר' מאטעל קארשאווער און האט געוווינט אין קארשאוו.
זיין רביצין איז געווען א גרויסע מרשעת און האט אים געטון אין טויט אריין.
דאס איז געווען איינע פון די סיבות וואס ער איז שטענדיג ארומגעפארען – נעביך געווען א גרויסער נע ונד.
אין וואסיליווקע האט מען אים גערופען דעם פורים רבי ווייל ער איז שטענדיע געווען דארט אים פורים.
זיין עניוות און פרומקייט זענען געווען א שם דבר.מען האט דערציילט דאס אפילו בשעת ער איז געגאנגען אין מקוה איידער ער האט זיך טובל געווען האט ער געהאט אנגעטון די יארמולקע און נאר ביים טובל זיין האט ער זי אויסגעטון
י.פ)
אברהם מאנוטא
סקווערער חסיד
ר' יעקב – אחד משלושת הבנים של ר' אברהם יהושע העשל מסקווירה – היה החתן של ר' מוט'ל מקארשאוו וגר בקרשאוו.
אשתו הייתה מרשעת גדולה ומיררה את חייו 'עד מוות.' זו הייתה אחת הסיבות לכך שהוא תמיד נסע – מסכן, הוא היה נווד גדול.
בווסליבקה קוראים לו הרבי של פורים מכיוון שהוא תמיד היה שם בפורים.
הענווה והאדיקות שלו היו שם דבר.
מספרים שאפילו בזמן שהוא הלך למקווה, לפני שהוא היה טובל הוא עדיין לבש את הכיפה והוריד אותה רק כשהוא ממש טבל.
י.פ.
אברהם מאנוטא
חסיד מסקווירה
R. Jacob, one of the three sons of R. Abraham Joshua Heschel Skverer, was the son-in-law of R. Motel Karshover and he lived in Karshov.
His wife was a shrew and made his life miserable.
This was one of the reasons he constantly traveled – alas, a great wanderer.
In Vasylivka they called him the Purim Rebbe because he was always there for Purim. His humility and piety were renowned.
It was said that even when he went to the Mikvah, before immersing he would still wear his yarmulke and only took it off when he immersed.
I.F.
Abraham Manuta
Skverer Hasid
ר' יעקב'נו קארשעווער – איינער פון די דריי זין פון ר' אברהם יהושע {הישעל} [העשל] סקווערער – איז געווען דער איידעם [פון] ר' מאטעל קארשאווער און האט געוווינט אין קארשאוו.
זיין רביצין איז געווען א גרויסע מרשעת און האט אים געטון אין טויט אריין.
דאס איז געווען איינע פון די סיבות וואס ער איז שטענדיג ארומגעפארען – נעביך געווען א גרויסער נע ונד.
אין וואסיליווקע האט מען אים גערופען דעם פורים רבי ווייל ער איז שטענדיע געווען דארט אים פורים.
זיין עניוות און פרומקייט זענען געווען א שם דבר.מען האט דערציילט דאס אפילו בשעת ער איז געגאנגען אין מקוה איידער ער האט זיך טובל געווען האט ער געהאט אנגעטון די יארמולקע און נאר ביים טובל זיין האט ער זי אויסגעטון
י.פ)
אברהם מאנוטא
סקווערער חסיד
החסידות המאוחרת נתפסה והוצגה במחקר כתנועה של התמסדות והתקבעות שאיבדה את הרנסנס החסידי הראשוני, ואף התנוונה. לאחרונה חלו שינויים במחקר והוצגו שיטות וגישות יותר מורכבות שמוצאות מאפיינים ייחודים לחסידות המאוחרת.